آیت الله دری نجف آبادی:

شهید مطهری یک معلم نمونه بود 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بعد از ۴۲ سال از شهادت شهید مطهری هنوز آثار و برکات او در جامعه دیده میشود.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت هفته معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در دیدار با کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله استان با گرامیداشت روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی گفت: شهید مطهری به عنوان یک معلم نمونه بود و بعد از ۴۲ سال از شهادت این بزرگوار هنوز آثار و برکات این معلم نمونه و ارزشمند امروز در جامعه دیده میشود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امروز باید بیش از پیش جوانان و نسل‌های جدید را در جامعه با آثار و برکات ارزشمند این معلم نمونه آشنا کرد و همواره باید به نسل‌های بعد انتقال داده شود.

او اضافه کرد: شهید مطهری همواره در دوران زندگی خود تمام تلاش خود را در جهت ارتقای دین و جهاد در راه خدا قدم برداشت و همواره در مقابل دسیسه‌های دشمنان و کور دلان منافق ایستادگی میکرد تا آسییی به انقلاب اسلامی وارد نشود.

ماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شهید مطهری این معلم نمونه با ایجاد آثار و برکات ارزشمند خود در جامعه همواره تلاش میکرد در جریان انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و به عنوان یک ستون محکم برای تمام امور منشا وارستگی و بصیرت بود.
 
او با اشاره به اینکه امروز وظیفه همگانی است در جامعه از یاد شهید مطهری غافل نباشند افزود:روایات شهید مطهری و آثار و برکات این بزرگوار امروز باید در دانشگاه‌ها و مراکز عالیه بیش از پیش روایت شود.


حجت الاسلام عبدی نماینده، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی هم در این دیدار گفت: سال گدشته ۷۵۰ نفر در دوره تربیت عالی فردی و اعزام به دوره‌های مرکز شهید عقیقی شیراز و دوره مهارت آموزی سربازان وطیفه و درس اخلاق و تفسیر قران در ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات مربیان صادقین از جمله مواردی بود که در سال گدشته انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.